luni, 27 mai 2013

Ziua Mamei...Ziua Tatalui...

 Am cam lipsit din 'peisaj', insa am avut motive intemeiate- zicem noi: vizita la bunici si o raceala , ne-au tinut departe de activitatile noastre zilnice. De asemeni, Gabri a absentat motivat si de la gradinita, insa azi nu mica ne-a fost mirarea cand am gasit doua frumoase cadouri, pentru Ziua Tatalui si Ziua Mamei:


 Si dupa 3 saptamani de absenta nici n-a mai plans asa de mult la gradinita (cu toate ca am fost avertizata de aseara 'voi plange dupa tine, mami!'), semn ca puiul meu a mai crescut putintel ...
Chiar incantat a venit  de la gradi, au fost in parc si s-au distrrat : au dat mancare la rate, au aruncat cu betisoare in apa... s-a jucat cu copii, n-a mai plans decat dimineata cand l-am lasat. Asa da! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu