luni, 24 februarie 2014

Briose cu visine

 Sarbatoarea romaneasca de Dragobete, sarbatoarea iubirii, nu putea trece neobservata la noi acasa. Inca un prilej de bucurie si petrecere asa cum stim noi: cu ceva dulce. De data aceasta - briose cu visine, ornate cu crema de mascarpone si frisca si inimioare!




 Pentru 12 briose ne trebuie:
- 100g unt
- 200g faina
- 2 linguri cacao
- 3 oua
- 100g zahar
- o lingurita praf de opt
-  un praf sare
- 5 linguri sirop de visine incalzit (sau 5 linguri cu lapte)
- visine

Pentru decor:
- 150g mascarpone
- 100ml frisca
- 4 linguri zahar pudra

In plus, formele pentru briose si hartiile cu multe inimioare :)

Pentru briose: am topit untul si l-am lasat sa se raceasca putin. Ouale le-am batut cu sarea si zaharul. Am adaugat untul caldut si siropul de visine- caldut, si am amestecat usor.
Am cernut faina impreuna cu praful de copt si cacao. Le-am incorporat in amestecul de mai sus si am amestecat usor.
 Cu o lingura am pus aluat in forme, apoi cate 3-4 visine si le-am impins usor in aluat. Am folosit visine puse la conservat dupa reteta de aici, dar puteti folosi si visine din compot sau chiar cirese.
Am dat tava la cuptor pentru 25-30 de minute, la 170°C, pana cand briosele au trecut testul cu scobitoarea.
 Intre timp am pregatit crema: am mixat mascaron cu zaharul pudra, frisca am batut-o bine si am amestecat cele doua.
 Cand briosele s-au racit, le-am ornat cu crema de mascarpone si am decorat cu inimioare.


Pofta maxima!
Sa va iubiti mult, in orice zi a anului!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu