vineri, 12 aprilie 2013

Trenulet din rola de hartie

 A trecut cam mult timp de cand n-am mai postat pe blog, timp in care am avut ceva activitate (am schimbat tara, casa, clima...) si am facut multe impreuna cu Gabri. Imi doresc sa gasesc timp sa le postez pe toate.
Incep cu un trenulet simpatic ce se face rapid, din materiale reciclabile. Asa ca, sa nu uitam ca nimic nu se arunca, totul se  transforma :))
Materiale:
- rola de hartie igienica sau rola de servetele
- una , doua cutiute de la medicamente
- hartie glase diferite culori
- capace de la sticlele de apa
- foarfeca, lipici (noi am folosi banda dublu-adeziva si n-a trebuit sa asteptam sa se usuce lipiciul)


 Am taiat rola de hartie in doua parti inegale. Le-am 'imbracat' in hartie glase,  la fel si cutiile de la medicamente. Gabri a ales culorile, m-a ajutat la lipit. Apoi am lipit intre ele componentele, am adaugat si  rotile (din capace) si gata trenuletul. Rapid, simpatic si eco;)


As vrea sa-i facem si vagoane. Vom reveni cu imagini.
Spor la joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu