sâmbătă, 15 iunie 2013

Cadou pentru mami

 Iata ca a mai trecut un an, a venit iar jumatatea lui iunie si ziua mea de nastere....
De dimineata piticul mi-a urat 'La multi ani, mami!', semn ca n-a uitat ca azi e ziua lu' mami. Asta dupa ce toata saptamana m-a intrebat cand va fi ziua mea.
Si stia ca pentru mami e suficient un 'La multi ani!', alaturi de un pupic si o floare. Florile mi le-a luat de aseara, le-a ales singur, special pentru mami, ca doar e baiat mare.

 Mai tarziu s-a pus pe mesterit cadoul.... Mami a fost cea care a cumparat inima din polistiren, dar Gabri a facut totul, de unul singur. Tot el a descoperit si ca inima se desface, asa ca am hotarat s-o folosesc ca si cutiuta pentru bijuterii. Cea mai de pret cutie!
 Mai intai m-a intrebat cum se scrie cuvantul MAMI si s-a apucat de scris... Cunoaste literele dar n-am facut deloc exercitii de scriere, mi s-a parut prea devreme. Se pare ca nu gandim la fel .... :)

 MA....

...M...

 ...I...


 MAMI

am reusit!

Apoi a pictat jumate din inima asa cum i-a placut lui, insa a tinut sa-mi precizeze ca 'tlebuie cu losu, ca asa sunt toate inimile, losii'.
uite mai am putin aici....si aici....

Pe cealalta jumatate a venit tot el cu ideea sa puna amprenta mainii. Pana am inteles eu ce vrea, era deja pictat pe manuta. Am ramas impresionata de imaginatia lui.




Am lasat la uscat si la final m-am ales cu cel mai pretios cadou de pana acum. Ca sunt convinsa ca vor mai urma si altele...
incantat de ce-a iesit

frumoasa opera de arta, nu? :)

Multumesc dragul meu baietel, mi-ai facut ziua minunata!
Am incheiat ziua cu un Cheesecake cu visine si cirese, primul meu cheesecake. Daruiesc si prietenilor o felie din acest delicios cheesecake!

'mami, mami, eu sting cinci-ul, tu stingi tlei-ul! '
dorinta indeplinita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu