joi, 1 august 2013

Scrisoare de la 'ASANDA'

Dragul meu, Gabri,
 Stiu cat de mult iti doresti o 'sulioala cu lochita loz si fustita loz', pe care s-o cheme 'Asanda'. Stiu ca ai tot vorbit cu mami si cu tati sa rezolve cumva si sa ai si tu o surioara. Mamaia de la Buzau ti-a aratat chiar o barza, care ar aduce surioare si fratiori dar la tine .....n-a ajuns inca... Cu toate ca tu erai tare mirat cum de nu poate sa-ti aduca mai repede, ca doar 'cat poate sa cantaleasca un bebelus?!?!?'...


 Mai stiu si ca mami ti-a tot explicat ca pentru a avea o surioara sau un fratior, trebuie sa vorbesti cu ea si cu tati si cu putin ajutor de la Doamne-Doamne se poate rezolva...
 Se pare ca atat Doamne-Doamne, cat si mami si tati te-au ascultat...si vei avea o surioara sau un fratior.
 Iti multumesc ca de cand ai aflat ca la mami in burtica creste un bebelus ai fost tare bucuros si fericit. Iti multumesc ca in fiecare zi o pupi pe mami pe burtica, imi spui cat de mult ma iubesti- pe mine bebelusul, dimineata ma trezesti cu-n pupic si-un 'buna dimineata, bebe! ai dolmit bine?', iar seara nu uiti sa-mi dai pupicul de 'noapte buna'.


 Dragul meu fratior, stiu ca iti doresti sa vina iarna mai repede, si nu ca ti-ar placea frigul ci pentru ca vrei sa ma vezi mai repede, pentru ca mami ti-a spus ca voi sta la ea in burtica pana la iarna. Asa i-a zis si domnul doctor, ca as sta pana prin ianuarie, dar daca voi fi la fel de nerabdator ca si tine, voi sta mai putintel si voi veni o data cu Mos Craciun. Cine stie?!?! :)
 Pana atunci te rog sa ma iubesti in continuare ca si pana acum, sa imi vorbesti cat de mult (asa cum mami ti-a vorbit tie cand cresteai la ea in burtica), si s-o pupi pe mami pe burtica- pupicii ajung si la mine, stai fara grija.

Ai grija de mami, acum e mai sensibila si ea si se supara mai rapid, iar cand o vezi ca 'da in clocot', pune-o sa numere pan' la 5 (sau 10 sau 20 daca e nevoie) si sa respire adanc. Stiti voi de ce! :) Ai grija si de tati ca el ne suporta nervii la toti si  nazdravaniile tale. Nu uita sa le spui si lor cat de mult ii iubesti ...
Vorbeste tu si cu bunicii si spune-le sa se pregateasca pentru inca un nepotel si sa ne iubeasca la fel de mult pe amandoi.
 Iar tu dragul meu fratior, sa fii intelegator, ascultator si la fel de iubitor.
Nu uitati sa-mi alegeti un nume, unul frumos si nu ... 'Asanda', ca nu i se potriveste unui baietel. Chiar daca tu ti-ai dorit o 'sulioala cu lochita loz' , voi veni eu in familie, un baietel  cu ochi albastri (sau cel putin asa si-ar dori mami).
 Ne vedem la iarna, dragii mei!
 Sa fiti cuminti!
                                                                                                        Cu mult drag,    
                                                                                                           'ASANDA'

P.S. Vezi ce nume imi alegi ca nici Marcel (asa cum ai vrea tu),  nu mi se potriveste :)



8 comentarii:

  1. emotionant! mi-au dat lacrimile, sa stii!
    P.S. n-ai vrea sa ma primesti si pe mine in blogrollul tau? voi face si eu la fel...asa ne-am putea citi postarile mult mai rapid, ce zici?
    Adnia
    http://adniasblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dia Daria! Am scris din suflet si am descris realitatea, fara nici un...'artificiu' asa de...'dragul artei' ;) Nu stiu daca sa ma bucur pt lacrimile provocate...dar ma bucur pt emotiile create. Inca o data, multumesc si eu pt cuvintele frumoase.
      Cu mare drag te primesc in blogrollul meu. Bine ai venit! Eu nu postez atat de mult ca si tine dar sper ca-ti vor placea povestile mele!

      Ștergere
    2. multumesc mult, emella! te voi adauga si eu imediat! nu vad unde anume ai pus blogrollul, nu ma orientez prea bine:)

      Ștergere
  2. Felicitari mami si tati pentru vestea minunata si tie Gabri pentru ca visul tau este pe drum, cu lochita loz sau nu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim tare mult! Un vis implinit pt Gabri, chiar daca va fi imbracat in pantaloni verzi si nu ...lochita loz :)

      Ștergere
  3. Si asa... ca un semn, adresa blogului Dariei este ADNIAS... aproape perfect anagramat ASANDA. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce spirit de observatie ai :) nu degeaba faci tu poze asa frumoase :))

      Ștergere
  4. Adnia este tot o anagrama, de la numele meu, care este Diana:) multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere