duminică, 22 septembrie 2013

Tort din pampersi

 Prietena mea, Georgiana, a nascut de curand. Si pentru ca mi-am dorit sa-i fac un cadou mai ...altfel, am decis sa fac un tort din scutece de unica folosinta sau mai pe scurt ..."tort din pampersi". Pentru ca era primul meu tort a trebuit sa ma "documentez" mai intai si sa studiez. Ca sursa de inspiratie am folosit YouTube-ul.


 Am avut nevoie de:
- un pachet pampersi
- panglica: 3m portocalie si 3m verde
- carton si coala colorata
- lipici, foarfeca, bolduri, ata
- folie transparenta
- body
- tub carton de la o rola de servetele
- in plus: tava, oala de dimensiuni diferite


Am gasit doua variante pentru realizarea acestui tort: varianta cu pampersii rulati (fiecare rulat si prins separat, cu elastice) si varianta ...mai simpla pe care am si folosit-o ...
Am asezat pampersii in tava, ca in fotografie ...
si am tot asezat pana cand s-a format "parterul" tortului :)
Am legat bine cu ata.
 In mijloc, am introdus tubul de carton.

 Am procedat la fel si cu etajul, folosind de data aceasta o oala cu diametrul mai mic decat cel al tavii.
In total am folosit 72 de pampersi si a iesit un tort destul de mare.
Am facut suportul pentru tort. Am taiat un carton de marimea partii de jos a "tortului" si l-am "imbracat" cu hartie frumos colorata.

"Etajul" l-am asezat peste "parter", apoi tortul pe suport  si am trecut la decorat . Am folosit panglica portocalie pe care am prins-o cu bolduri.

 Panglica verde am asezat-o pe langa cea portocalie si am facut doua fundite.


 Urmeaza trandafirul, facut dintr-un body bleu, pe care l-am rulat si gata trandafirul cu care am impodobit tortul. Cativa centimetri de panglica verde au format frunzele.



 Si tortul meu e gata ambalat si pregatit pentru a fi daruit lui Vladut, un baietel superb si tare frumusel.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu