duminică, 20 mai 2012

Capsuni cu iaurt si blat din biscuiti

     In sfarsit, mi-am facut curaj si am purces la a-mi face un blog ...Trebuie sa-l inaugurez cum se cuvine, asa ca am trecut la executarea unei creme de iaurt cu capsuni si blat din biscuiti. Un desert simplu, rapid si aromat.  Nu zic doar eu, ci si cei care au gustat prajitura.


Avem nevoie de:

 Blat : 300g biscuiti (cantitatea variaza in functie de marimea tavii) - biscuiti pe care i-am asezat in tava, unul langa celalalt

 Sirop: 200ml sirop de capsuni sau visine (sau orice alt sirop pe care-l aveti prin camara),- eu am avut sirop de visine, cu care am insiropat biscuitii , de aici si culoarea rosie a lor

 Crema
  • 600g capsuni
  • 150g zahar pudra
  • 1 plic gelatina
  • 200g iaurt simplu
  • 200g frisca Hulala 
Am pasat 300g capsuni, le-am amestecat cu zaharul pudra. Am adaugat si iaurtul(e de preferat un iaurt mai gras) si am mixat bine. Gelatina, am dizolvat-o conform instructiunilor de pe plic, si am adaugat-o peste compozitia de capsuni cu iaurt. Frisca am batut-o spuma si am adaugat-o la amestecul de mai sus.
Am taiat marunt capsunile ramase si le-am adaugat peste  compozitia de iaurt cu frisca.

Crema obtinuta am turnat-o in tava, peste biscutii insiropati. Am dat la frigider, pentru 3h.


Se poate servi simpla, sau ornata cu putina frisca si capsuni proaspete.
Este ideala intr-o zi calduroasa (si nu numai). 
Pofta maxima!



2 comentarii:

  1. Un desert racoritor,numai bun pentru sarbatoritii zilei -Sf.Ctin si Elena.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gipi. Cu mare drag, o portie pentru sarbatoritii zilei!

      Ștergere