duminică, 22 iulie 2012

Am doi copii :)))

Incepand de zi , am doi copii! Felicitari....mie/noua! Si cand te gandesti ca tati nici macar nu stie....
Cum asa? Gabri e cel care a aranjat toata treaba :
"- Mami, de azi vei avea doi copii!
- Serios, de unde doi? ( ca eu stiam doar de unu', si cu siguranta, memoria nu-mi joaca feste legat de acest subiect)
- Pe mine si pe pisoiash!
- Aaaaaa! Pisoiashul este al tau, tu va trebui sa ai grija de el!"


 Ati inteles, nu-i vorba de un copil, ci de un pisoias (tati, n-ai facut atac de panica, nu? :)).   Un pisoias mic si slabut, cam smotocit cand l-am cunoscut noi, ce si-a facut aparitia sub masina noastra, in urma cu vreo 3 zile. Dimineata il gaseam sub masina, ziua intra timid in curte, "cerandu-ne" mancare. I-am dat sa manance iar Gabri l-a si considerat prietenul lui si a vrut sa ramana la noi : "motanel, eu te iubesc si voi avea glija de tine". Si cum sa nu cedezi unui pitic ce si-a dorit un pisoi si-i face astfel de declaratii?!?
 Motanel- botezat astfel de catre Gabri, a prins curaj si a incercat chiar sa intre in casa. Acum sta in curte, se joaca, mananca si chiar are tratament special- il plimba Gabri cu masinutele, imparte cu el ceea ce "papa"...
Deocamdata este un pisoi cu "juma de norma", stand la noi doar ziua, noapte fugind probabil la parintii lui. Dar am observat ca pe zi ce trece devine tot mai curajos, petrecand mai mul timp la/cu noi.
 Chiar si bunicii au fost de acord cu pisoiul, de dragul lui Gabri. Noi nu avem pisici din cauza celor 4 caini, ce nu accepta felinele pe teritoriul lor. Pana cum nu s-au intalnit insa vom face astfel incat sa evitam orice confruntare, pentru ca stim din start cine va iesi invingator.
 Mai avem si doi catelusi (avem o poveste si cu ei, dar o lasam pe alta data), care au aproape o luna si inca stau cu mama lor. Dupa ce ii vom desparti de a lor mama, ii vom imprieteni cu Motanel si asa speram sa avem linsite si pace in curte. 
 Pana atunci, Motanel va fi seful curtii si alintatul lui Gabri! 

UPDATE Intre timp, Motanel a avut curaj sa intre in casa(asa am reusit sa-i faca pozele) si sa-i multumeasca puiului meu, pentru ca datorita lui, are si el un camin. I-a multumit cum stie el mai bine:


 "Uite mami, Motanel ma iubeste! ma iubeste foalte mult!" - mi-a spus Gabri fericit







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu