marți, 24 iulie 2012

Melc, melc, codobelc (2)

 Pentru ca lui Gabri i-a placut tare mult lectia despre melcul codobelc, am decis sa continuam si a doua zi.
Am invatat sa confectionam un melc tare dragut, din materiale reciclabile: o cutie goala de branza topita (noi am rugat-o pe mamaia sa ne faca rost), acuarele, lipici, carton, coala alba de hartie, carioca neagra, sarma (tip chenilla daca aveti, daca nu-  e buna cea de la covrigi:)), 2 margele.



Mai intai am dezlipit de pe cutia de branza topita tot ce era impimat. Gabri a  pictat cutia, o parte verde , una albastra- a fost alegerea lui).  Am lasat la uscat.


Am lipit cutia. Apoi am decupat din coala alba o fasie de latimea cutiei de branza, am lipit-o pe latimea acesteia si am pictat-o( asteptati sa se usuce lipiciul si apoi pictati, pentru a evita dezlipirea fasiei).
 Dintr-un carton (am folosit o bucata din ambalajul in care ne-au fost trimise cartile de la Elefant) am decupat o fasie pentru a forma "piciorul" melcului. Gabri l-a pictat. Am lasat la uscat. Am facut antenele din sarma- am prins mai intai sarma de cartonul pictat, iar in varf am pus ochisorii din margelute.
Cu ajutorul cariocii am desenat o spirala pe lateralele cochiliei. Cochilia astfel obtinuta am lipit-o de "picior" .

Si am obtinut un melc codobelc vesel,  de care Gabri s-a bucurat tare mult.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu