joi, 31 octombrie 2013

Dulce de Halloween- 'degetele vrajitoarei'

 Sarbatoarea de Halloween n-o puteam incheia fara ceva dulce. Dupa atatea zile in care am muncit in familie sa facem fel si fel de decoratiuni de Halloween (am scris aici despre ele), am vrut sa incheiem cu ceva dulce.
Ceva dulce dar infricosator si dezgustator totodata, niste degete hidoase de vrajitoare.



Ingrediente:
- 2 oua
- 100g unt la temperatura camerei
- 50g alune macinate (puteti folosi nuci sau migdale)
- 150g zahar pudra
- esenta vanilie, esenta migdale
- 300g faina
- un praf de sare
Pentru decor- gem de prune si migdale intregi, decojite

 Am amestecat toate ingredientele pana am obtinut un aluat omogen, ce nu se lipeste de maini (daca vi se pare prea moale, mai puteti adauga faina sau alune macinate). Aluatul l-am pus la frigider, pentru 2h.

 Apoi am format degetele hidoase ale vrajitoarei. Din aceasta compozitie mi-au iesit 36 de bucati, aproximativ 8cm lungime fiecare deget.
 La varful degetului am pus putin gem de prune, apoi migdala.



Degetele hidoase le-am pus in tava cu hartie de copt si le-am bagat la cuptor 170°C, pentru 20 de minute, pana s-au rumenit (cuptorul incins in prealabil). Dupa primele 15 minute, am scos tava, am uns si capatul degetului cu gem si am pus iar la cuptor.

 Si asa arata degetele hidoase ale vrajitoarei.... sunt ele scarboase la aspect dar tare gustoase.
E adevarat ca eu le-am gustat cu ochii inchisi :) Brrrrr!


Dar va poate confirma si Gabri cat sunt de bune, el distranduse-se de minune la prepararea si degustarea lor.

Pofta maxima va zic!
Si...HAPPY HALLOWEEN!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu