duminică, 1 decembrie 2013

1 Decembrie, ziua Romaniei

 Nu puteam rata ocazia de a mai invata cate ceva despre Romania si de a face cateva activitati legate de ziua de 1 Decembrie. Ne-am inspirat de aici , de aici si de aici .


Inspirati de cei de la Gradinita Fluturasilor Talentati , Gabri a mai invatat cate ceva despre Romania si a putut sa-mi raspunda la mai multe intrebari :
- cum se numeste tara noastra?
- cum ne numim noi?
- ce limba vorbim?
- care-i capitala Romaniei?
- in ce orase a locuit in Romania? 
- ce culori are steagul Romaniei?

Am studiat harta Romaniei si astfel Gabri a aflat si ce forme de relief sunt in tara noastra. Am povestit cate ceva despre costumele populare.
Apoi am trecut la partea preferata de Gabri, activitatile practice: pictat, colorat, colaj...

1. steagul Romaniei- l-a facut in doua variante:
- un steag pictat 


- un steag din amprente- am facut conturul manutelor si piciorusului si el le-a pictat in culorile tricolorului



2. banner cu 1 Decembrie: mami a scris in creion , iar Gabri a colorat si a trasat conturul cu carioca



3. colaj harta Romaniei: am desenat conturul tarii pe o coala, am taiat din hartie atocolanta diferite forme mititele (asa a avut de lucru vreo juma de ora), iar Gabri a lipit formele in interiorul conturului hartii.


 Tot ce a realizat Gabri, a fost pus la loc de cinste :) pe perete, langa harta Romaniei.
 La multi ani, Romania! 


Un comentariu: