marți, 11 iunie 2013

Vogelpark

 Duminica am fost la Vogelpark- Parcul Pasarilor, in Niendorf, un parc natural situat intr-o zona umeda naturala. Parcul se intinde pe o suprafata de aproximativ 70.000 metri patrati si aici locuiesc circa 1000 de pasari, printre care: berze, lisite, cormorani,  flamingo, lebede cu gatul negru, fazani, pauni, condori, vulturi, gaste, rate, tucani, papagali si multe alte pasari de prada si pasari de mlastina. De asemenea, parcul are una dintre cele mai mari colectii de bufnite.
 Aici am petrecut cateva ore minunate, am facut muuuuuulte poze( si nu exagerezez cu nimic cand spun multe, ca au fost aproape 200), iar Gabri s-a distrat de minune si-si doreste sa mai mergem la Vogelpark.

Intrarea in Vogelpark:





Si de aici a inceput plimbarea....
Prima reactie a lui Gabri 'mami , sunt vii!!!' ... Asta dupa ce in tara l-am dus la Muzeul Antipa ;)

 ..flamingo roz....





...papagali de toate culorile si marimile..




Peisajul este tare frumos, ne-a amintit de plimbarile noastre prin Romania....






....cu gandul la un drum de tara....




...pe tot traseul sunt banci si spatii amenajate pentru picnic 


O intalnire cu-n paun tare mandru, care a trecut pe langa noi fara nici o jena ;)




Distractie maxima pe Gabri la spatiul de joaca- uriasa minge gonflabila l-a tinut ocupat in doua reprize, minute bune. A sarit, topait si a tipat cat a putut:  'asta da joaca adevalata pentlu copii' ..... 




Papagalul asta multa galagie a mai facut dar ne-a si vorbit ... de fapt sotului i-a vorbit, pe mine nu m-a bagat in seama , de unde am tras eu concluzia ca-i papagalita - ca lor le plac masculii. Hi! Hi !

 Am admirat si berzele...



...si bufnitele, si vulturii.....




Mie mi-au placut tare mult lebedele cu gat negru:


Ne-am intanit si cu cocosi si gaini pitici, foarte prietenosi care au stat la pozat mai ceva ca un fotomodel:


..era abia ora 18.00 dar ele se pregateau de culcare...deh, pana si gainile nemtesti merg devreme la culcare :) 

   Ca orice parc ce se respecta, dispune de un Restaurant, precum si de magazin cu suveniruri:






 Asta a fost plimbarea noastra de cateva ore, intr-un peisaj tare frumos,  acompaniati de cantecul sutelor de pasari... I-am promis lui Gabri ca vom reveni. oricum am fost printre ultimii ce au parasit parcul, dar probabil ca printre singurii care l-au parasit in lacrimi. Ca deh, piticul ar mai fi stat sa topaie pe mingea uriasa si sa se plimbe printre sutele de pasari. La plecare ne-a declarat ca a fost 'cea mai pasaleasca zi!'. 
Asta e un obicei mai nou, de-al lui,  de-a caracteriza fiecare zi printr-un cuvant ... reprezentativ.
   
Si pentru cine a avut rabdare sa ne insoteasca pana la finaul plimbarii prin Parcul Pasarilor, un iris galben...

Pe curand, Vogelpark!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu