luni, 21 mai 2012

Inima cu ciocolata si banane

 Dragii mei, azi fiind o zi speciala va invit la un desert special: o inima cu banane si multa ciocolata. Un desert delicios, asa cum spune baietelul meu :))

Avem nevoie de:
- tava in forma de inima
- pentru blat : 3 oua, 120g unt, 150g ciocolata (am combinat ciocolata neagra cu ciocolata cu lapte ), 150g faina, 150g zahar, o lingurita praf de copt, putina sare, 2 banane
- pentru glazura: 50g ciocolata, unt cat o nuca
- optional, bombonele colorate pentru decor

 Cum preparam inima "ciocolatoasa"
Blatul: taiem untul si ciocolata cubulete, le punem intr-un bol, la foc mic, adaugam laptele si zaharul si lasam pana se topeste. Crema se da la racit . Dupa racire se adauga ouale, unul cat unul, apoi faina amestecata cu praful de copt, sarea si mixam bine.
Taiem bananele cubulete. Ungem tava cu unt si o tapetam cu faina. Punem jumatate din compozitie, apoi bananele taiate cubulete , apoi restul de compozitie. Punem la cuptor (preincalzit), pentru 45-50 minute (facem testul cu scobitoarea).



Glazura: ciocolata taiata cubulete si untul se pun intr-un bol, la foc mic. Cand s-a topit toata ciocolata, luam de pe foc si turnam glazura peste prajitura racita si scoasa din tava (eu am pus glazura inainte de a scoate prajitura din tava, si n-am mai putut sa scot inima intreaga). Ornam cu bombonele colorate.
 Pofta maxima!



La multi ani celor ce poarta numele Sfintilor Imparati Constantin si Elena, si un cadou virtua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu