vineri, 29 iunie 2012

Inghetata cu zmeura

 Ne plac dulciurile facute in casa , iar cand vine vorba de inghetata, cu atat mai mult. Pentru ca vreau sa-i dau baietelului meu  inghetata "homemade", am si trecut la treaba, sa ne putem racori intr-o zi calduroasa.
Mi-ar fi palcut sa fac reteta lui Adi Hadean , o inghetata pe cat de usor de facut pe atat de buuuna, cu iaurt , lapte condensat si fructe/gem/dulceata. Dar cum aici nu gasesc lapte condensat si nici comanda n-am facut....a trebuit sa incerc altceva, cu ce-am avut prin casa. :))
Avem nevoie de :
- 300g zmeura + 100g zmeura pentru decor
- 300g iaurt
- 50g zahar ( sau 100 g in functie de cat de dulce doriti inghetata)
- 100ml frisca lichida Hulala


 Zmeura se paseaza si se amesteca cu zaharul, se adauga iaurtul (noi am folosit iaurt "de casa" - facut de mama) si se mixeaza bine. Mixam frisca si o adaugam peste amestecul de zmeura si iaurt si amestecam bine.
Si gata inghetata noastra, o putem pune in formele de la briose sau in orice ..caserola si vom astepta 2-3h cat sta la congelator. 
Scoatem cu grija din forme si decoram cu zmeura proaspata. Lasam cateva minute la temperatura camerei, inainte de a o servi.
 Pofta maxima!



Un comentariu: